Descrierea completă
Verifica:Fiecare parte va fi testat înainte de expediere
O mașină de model pentru instalare testare
Modelul de instalare de test slot
Fiecare parte va fi testat înainte de expediere
Verificați aspectul bun înainte de livrare
SIM de dimensiune nu este standard
Metal chip de SIM este montat cu susul în jos
SIM nu s-a instalat în locul
SIM direcția este inversată
Marginea zimțată
Marginal Burr
Margini netede
Procedura de demontare Ușor de înțeles
Utilizați un ac pentru a scormoni Sim gaura
Slot va pop
Slot, scopul pentru gaură și împinge în
Cadouri de: Deschide Pin Ac Instrument-Cheie pentru Cardul Sim Pin Instrumentul de Scoatere a
Semn de avertizare
Modele de telefoane Mobile sunt în contradicție slot nu este universal,Chiar dacă modelele sunt la fel, ele nu sunt universale.astfel încât să fie sigur de a verifica modelul dvs. inainte de a cumpara.
Cum pentru a verifica modelul dumneavoastră de telefon:activați setările telefonului,faceți clic pe despre telefon(Există un general în setări, în general, puteți verifica cu privire la numele de telefon)
Q: Ce e cel mai bine situația de a cumpăra slot?
Un:1.slot lipsește.
2.telefonul mobil slot este rupt.
3.slot de telefon mobil Vechi Vreau să-l schimb pentru un nou.
Q: care nu este o situație de a cumpăra slot?
A:1.A carte de telefon mobil nu are semnal (nu slot e problema) .
2.Nu e o idee bună pentru a cumpăra un double-slot pentru card de cazul în care telefonul Mobil este un singur card
3.Dacă modelul este diferit,Chiar dacă acestea sunt de aceeași dimensiune, ele nu sunt universale
Q: Pot schimba comanda info?Cum ar fi adrese de primire sau produs achiziționat?
A: Pentru informatii nu poate fi schimbat după ce a fost plasat.Vă rugăm anulați comanda și puneți unul nou, dacă scopul de informatii este incorectă.În caz contrar, coletul va fi livrat în conformitate cu ordinea inițială info.
Q: de Ce nu-mi scopul de a fi expediate din China?
O: Dacă nu există alte informații de urmărire după 10 zile.Acesta este cel mai probabil cauza pentru transport intern problema.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Q: de Ce este coletul meu încă "livrarea"?
O: transport Internațional poate fi consumatoare de timp și răbdarea ta este de apreciat.Vă rugăm să fiți siguri dacă vedeți nici o actualizare despre coletul.Vom folosi www.avalonresidence.ro metode de transport care poate dura de la 15 la 60 de zile.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Î: de Ce primesc un produs diferit?
A: vă Rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct pentru mai mult sprijin.
Î: de Ce primesc doar 1 element în timp ce mai multe au fost achiziționate, în primul rând?
O: O comandă poate fi expediate prin mai multe colete cu fiecare dintre ele un număr unic de urmărire.Vă rog să le urmăriți în funcție de specificul numărul de urmărire(s).Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct pentru mai mult sprijin.
Q: am dat click pe "Confirma Bunurile Primite" înainte coletul este primit.Ce ar trebui să fac?
O: nu vă faceți griji dacă ați făcut clic accidental.Coletul este expediat cât mai curând posibil oricum.Pur și simplu urmați numărul de urmărire pentru actualizare.O revizuire de 5 stele este mult mai apreciat la primirea coletului.
Q: Ce ar trebui să fac în cazul în care comanda este închis?
A: vă Rugăm să plasați o comandă nouă cu un cont securizat și metoda de plată.
Q: Ce se întâmplă dacă produsul nu poate fi folosit?
A: vă Rugăm să asigurați-vă că produsul este utilizat în mod corespunzător în conformitate cu manualul de utilizare.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct.
Q: eu nu mi-am primit coletul, dar încă arată "livrat" pe ordinea pagina de detalii.Ce ar trebui să fac?
A: vă Rugăm să verificați cu furnizorul dvs. local de post prima pentru pachetul de informatii.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați sprijinul nostru pentru clienți.
Q: de Ce este coletul meu s-a întors?
O: pentru Că primirea adresa sau numărul de telefon fiind incorecte sau companie de logistica nu poate livra la adresa ta.Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct dacă problema persistă.
Caietul de sarcini
- Nume De Brand: TOKULO
- Numărul De Model: A77 A79
- Tip De Produs: Sim-Carduri Adaptoare
- Origine: China Continentală
Comentarii